mandag den 1. juli 2013

Jordbær sjov

 Var lige en tur ude at skralde i dag fordi jeg ikke havde andet at lave, og så var jeg så heldig af min skralde makker ville med en tur, så det blev til 3 af mit ynglingsrugbrød som eller koster næsten 22 kr pr pakke.. så var der eller salat, kiwier, tomater, championer, gulerødder, spinat, og en frugt jeg ikke ved hvad hedder men som smager rigtig godt efter min skralde makkers og mormors mening.
og så var der eller 1 stor steg, som så rigtig lækker ud, 2 pakker med alm kylling lår, 4 pakker med BQU marinere kyllingelår, 3 pakker med kyllingefilere, 2 pakker med marineret kyllingebryst, og 5 pakker med hakket kyllingekød (der var vildt meget kylling) så var der pølser, rullepøse der skal skæres, 4 store krydderurter 3 med mynte og 1 med purløg, køkkenrulle, gajoler med elderflower, lemon, smør og JORDBÆR i kæmpe mængder så nu kan mormor lave jordbær syltetøj.. glæder mig rigtig meget til at smage det :)

Obs: klik på billederne får at se dem større. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar