onsdag den 24. juli 2013

Tirsdag Aften

Ja i går havde jeg lavet vildsvinekøller med bagte rodfrugter og så var brormand og forældrene inviteret på middag, og jeg må da sige at selv om det var første gang jeg lavet og smagte vildsvin er jeg helt vild med det, min familie syntes det smagte total lækkert og det var jo bare toppen.
Det mest fantastiske var at vi kunne side ved aftenbordet og snakke.. da der endeligt blev ryddet af befandt vi os pludselig med at kigge alle mormors billede album igennem.. før mor, far og brormand tog hjem i går var klokken blevet 9. og jeg må da sige at jeg havde en kanon god dag.
Det er første gang i mange år vi har snakket så længe sammen uden at blive forstyrret af andre eller aftaler der skulle holde, og det hele startet faktisk med mine forældres tanker om det her film klip med hende pleje moren fra Fyn af.. mine forældre var kommer til at tænke på alle de gange de havde sloges med os og med vores (brormand og mit) opholdssteder.

i løbet af dagen mens maden blev klar sad jeg i haven hvor jeg også fik skrevet en hel del på min anden bog, og jeg syndes da den er ved af blive rigtig god. Men tro dog at jeg gør lidt lige som jeg gjorde med den første bog, og det er af jeg skriver bare der ud af uden at tænke mig om og nogle gange er der ikke rigtig handlinger eller jeg springer lidt for let over nogle dele af historien, men når jeg nu skriver sådan. så blev den første bog jo også vildt god efter jeg fik skrevet den om fra de første pludre 60 sider jeg skrev.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar