onsdag den 24. juli 2013

Hyggeligt Dag.


Et rigtigt smuk billede ud over susåen (som man ikke kan se så meget af) men ellers så med Herlufholm Kirken og Skole i baggrunden, virkelig smuk og bringer virkelig nogle mindre sammen, da jeg tit var på tur her med børnehaven.
I da kørte jeg en tur i rådmanshaven og gik en tur omkring Susåen med Susie for at få rørt mig og så mormor kunne få noget fred når der nu kom nogle fra kommunen og skulle tale med hende i dag.
Mig og Susie nød turen i fulde drag selv om det er 100 år og en sommer siden jeg har gået så land en tur, så nu gør det helt ondt i lægmusklerne desværre.

Jeg havde Endomondo tændt da jeg gik og da jeg stoppet den og så resultatet må jeg da sige at jeg næsten var gået bag over, som i kan se her neden under så skriver den at jeg havde en top hastighed på 40,8 km/t.
det må jeg altså sige at det tro jeg absolut ikke på, da jeg ikke før hen har været kommer over de 30 km/t når jeg har cyklet og det er en af de ting jeg er absolut bedst til, nemlig bare drøne der ud af uden med vin i håret... til lige at slutte af med så har jeg også lagt et lille kort ind over den tur jeg tog i dag, og anbefaler andre at tage turen, den er rigtig lækker og der er nogle kanon områder omkring susåen og det er næsten ikke til at gå vild i skoven.
 Rigtig god gå til alle jer andre.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar