onsdag den 3. juli 2013

Endnu en bog?

For øjeblikket spørge jeg mig selv om jeg har endnu en bog i mig? Det lader alt til for øjeblikket da jeg har brugt hele natten på at skrive på en ny historie.. Lysten til af skrive efter jeg er blevet færdig med min bog har sprædt sig som steppe brand i mig, jeg må dog sige af der er visse ligheder med min tidligere bog Heartbreak og plottet til den nye bog.. Det undre mig lige ledes af jeg stadig bliver vild meget inspireret af samme emne som min anden bog er skrevet over
For nogle år siden hørte jeg et invitaviev med en kvindelig forfatter som blev stillet spørgsmålet "hvordan viste du at du ville skrive bøger?" Hun svaret af alle på et tidspunk har en historie i sig, nogle vælger bare at skrive den ned hvor de fleste vælger at glemme den igen.. Jeg blev personligt inspireret af hende svar, som satte sig ret god fast i min hukommelse. 

Når det bliver lige det for nu.. Jeg undskylder stavefejlene, det er ikke lige altid nemt at skrive blog indlæg på mobilen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar