mandag den 22. juli 2013

Vildsvins køller og SLIK!!










Selv om min skralde makker stadig havde tømmermænd og blev hjemme i dag så valgte jeg at køre en tur for at se om der ikke var nogle af de små ting vi manglet, og jeg må da sige af første sted, var ikke vider imponerende, der var lidt frugt og grønt som vi ikke kunne bruge, så var der en lille bøtte flik og en enkel kakao mælk, andet sted var der en pose chips og lidt andet slik som vi kunne bruge, der var dog også en del andre kød vare og mælke produkter men der så ikke vider interessant ud for mit ved kommen, det var først da jeg nået til min tredje sted i aften der virkelig gav noget, jeg started med at fiske grill optrænings blokke, nogle legetøjs pistoler (som mine niecer får) noget dressing, og hårdskum, så hiver jeg en af de 3 store papkasser op af container for jeg var da lidt nysgerrig i hvad der var i dem, selv om det ikke var meget plads vi havde i fryseren.. og så var det VILDSVINS KØLLER! blev ret måløs da jeg fik åbnet kassen og så pakker med 2-3 kg Vildsvins køller der stadig var FROSNE.. så jeg ringet da lige min skralde makker op for at høre hvad hun havde af plads i frysen.. så der røg 4 op til hende hvor efter jeg selv tog 3, en til fryseren og to i køleskabet til aftensmad i morgen når brormand kommer forbi. og så smed jeg da lige en tråd op på Skralder gruppen på Facebook til dem der havde lyst til et par stykker.

1 kommentar:

  1. Dejligt med vildsvin. Det passer til dig, du er også lidt vild :)

    SvarSlet