torsdag den 4. juli 2013

Serier

Jeg blev i dag spurt og hvilken serier jeg så.. mit svar var;

"Jeg ser alt hvad der får mit til at føle jeg er i live så det vil være;
Ncis, Ncis LA, Csi, Csi NY, Csi Miami, Hawaii five-0, Dexter, Heroes, 24 timer, Numb3rs, Flashpoint, Brother and sisters, Continuum, Criminal Minds, Grey's Anatomy, Hannibal, Haouse MD, off The Map, Rescue Special Ops, Rookie Blue, Sea Patrol, The Glades, The Good Wife, The Listener, The Simpsons, the Unit, The Walking Dead, True Blood, Weep, Warehouse, Beauty and the beast, Arrow, Chicago Fire, No ordinary family, Spartacus, Xlll, Human target, Alcatraz, Alphas, Modern family, Person of interest, Rouge, Lost girl, Robin Hood, Once upon a time, Revolution, The chicago code, Soutland, Queer As folk og jeg har med garanti glemt nogle stykker."

først da jeg havde sendt beskeden gik det op for mig at jeg virkelig er en serie og film nørd uden lige.. det her er jo bare hvad jeg har set i år :-O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar