torsdag den 25. juli 2013

Aftens Skralde tur


I dag startet jeg med at tage de sædvanlige steder men jeg må sige at de to første steder var rimelig skuffende, det var først da jeg nået ned til den sidste i rækken af de normale jeg tage, der var gevinst af næsten en kasse øl, kinder og en enkel fløde. men i det køleskabet var rimeligt tomt besluttet jeg mig for at køre en længer tur og mødte så med et andet familie medlem der lige er begyndt at skralde.. vi kørte vider ud i en del af byen jeg sjælden kommer, og hvor det tit kun er min faste skralde makker der køre ud på knallerten, den første butik vi kommer til var der to poser med små kartofler og brød til mig. vi køre vider til en butik som jeg aldrig har haft mulighed for at skralde ved da alle de andre er låst, men der var gevinst ud over en masse vi ikke tog så kom der løg, kartofler, smør, æg, fløde, yoghurt og en gevinst på chip <3
alt i alt en rigtig god aften..

Det skal da også lige prales med at ud over de 3,6 km jeg gik til middag så, har jeg cyklet her til aften, Endomondo lavet selvfølgelig lige ged i den så den målte ikke min "normale" skralde tur som er på ca. 2 km, men ud over det så kørte jeg da lige en tur på 8,07 km på lige under en time og så tæller den også tiden med vi skraldet i fordi jeg ikke husket at sætte den på pause, men den er nu ret fed den app.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar