lørdag den 6. juli 2013

It's A Beautyfull Day

det kan man rolig sige, for selv om jeg eneligt har sovet det meste af dagen (på grund af en udbehagelig træthed min krop har lige pt) så har det være et rigtig lækkert vejr. Var en tur ude med mormor og Susie her til aften for at hente grønt til den lille kanin på noget vi kalder volden. rigtig lækker med sådan en tur.. kom helt til at nynne It's A Beautyfull Day, som ville passe rigtig godt til i dag.. tro jeg vil sætte mig til at skrive lidt på den nye historie som jeg er i gang med..
Til jer der gerne vil læse min første bog, så kan jeg glædeligt meddele af min far endeligt har fået lidt tid og er begyndt at rette den..

Rigtig God Lørdag aften til alle og pas nu på jer selv.. og må i havde en Rigtig god Søndag i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar