fredag den 12. juli 2013

En af de fantastiske goder ved dejlige mennesker

Hej der ude, vil lige dele en solstråle historie med jer som jeg har fået gennem Facebook gruppen 4700 Hjælp Hinanden.
Til Johannes; så kan jeg ikke takke dig nok for din gavmildhed og hjælpsomhed. 

Jeg har lagt et emne op om at jeg igen penge havde fået denne måned, men min madras var så slidt at jeg måtte ligge pap stykker ind i mellem madrassen og top madrassen for at fjedrene som gik igennem top madrassen ikke skulle lave skade på min hofte. og om jeg ikke var så heldig at der var en som havde en seng de skulle af med og som kunne levere den da naboen tage på ferie i morgen og der ved igen mulighed havde for selv at hente den.

Hen på aften modtage jeg en besked fra en fyr Johannes, der arbejder på et ferie center og nok ville kunne skaffe en seng til mig.. og han kunne komme forbi med den dagen efter, jeg bliver selvfølgelig total glad og håber bare at det ikke er en af dem her som brænder en af, men i dag her til eftermiddag kom Johannes forbi med sengen.

en times tid efter kom min far og lillesøster (der lige var kommet hjem fra Fyn på weekend) forbi og hjalp mig op med den nye seng og fik smidt min gamle madras ud,i løbet af de næste par timer kom jeg af med de to gulv tæpper der lå under min seng og sengestellet fra den gamle seng bliver forhåbentligt hentet i morgen alle 3 ting givet væk igennem 4700 Hjælp Hinanden.


Jeg vil da også lige sige af min gamle boks madras, har vi haft siden 1999, hvor jeg fik den som seng i en alder af 8 år, her efter har den været brugt som reserves madras og meget andet før jeg fik den igen for nogle år siden, og jeg må da sige at selv om det nok bare har været en af de her billige senge så har jeg sovet rigtig godt på den og det er da med lidt sorg i hjertet af den nu må smides ud.
men jeg kommer virkelig til at sove godt på min nye seng som i kan se billede af her under.



Jeg skal da lige tilføje af i det jeg skrev blog indlægget her blev senge stellet lige hentet så nu er ja af med det gamle og glæder mig til at komme i seng i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar