torsdag den 18. juli 2013

Vi skulle bare lige ud og kigge

i det der var så mange ting kaldt tilbage i dag, og jeg trængte til frisk luft efter en dag med mine niecer og madlavning, så jeg hoppet op på cyklen og kørte op til min skralde makker, og så kørte vi ellers en tur sammen, og den var ikke lige frem kort, for at jeg først kom i gang på cyklen var det svært at stoppe igen, men det super gode vejr vi har. så det blev en tur på godt og vel 9 km. men det var helt okay med os af det først var sidste sted der gav gevinst af; 12 pk. Choko kiks, 3 pk tops, en hel del poser karameller og kamal bolsjer af den rigtig gode slags, 34 pk marcipanbrød, noget bage mix ting, sæbe og lidt brød til flere croutoner.
når ja så var der ellers også sutter!?, lidt mel og de der brød stænger jeg ikke kan huske hvad der var, og en lille pakke fra pama ris som jeg ikke lige kan huske hvad der stod på, havde også nogle juice med hjem men de måtte smides ud da vi fik set rigtig på dem, desværre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar