søndag den 14. juli 2013

Vi manglet lige et par små ting..

Vi manglet nogle ting så som frugt, grønt og pålæg og jeg må da sige at det var lige hvad vi fandt; 2 poser æbler, 1 pose kartofler, 1 pose appelsiner, 2 poser pølser, 2 kasser dadler, 1 uåbnet kasse hambaryg + næsten en ekstra kasse der lå løs ved siden af, ærter, peberfrugt, leverpostej, hvidløgs smøreost, net meloner, championer, æblemost, fuglefrø, Rasmus klump crem syltetøj, karrysalat, grønsags tærte, ostehaps, flæskesteg. boller, brød, yougurt, blomster frø, blomster løg, katte grus, banan og... tro jeg har nævnt alt ting nu.. vi stødte også på masser af kød, men i det min skralde makker ikke har plads i kummefryser og vores lille fryser er stop fuld gik det ikke at tage det med hjem.. jeg fik dog grønt flag til at finde en kummefryser til den gamle så der igen kan skraldes kød og andre ting der skal fryses ned.

Så vi der er nogle af mine læser der har en kummefryser de gerne vil af med og evt. kan levere den i næstet er vi glædeligt aftager af den.

som altid kan i klikke på billederne for at se dem i stor format :o) forsat god aften.




OBS: har nogle problemer med blog opsætning specialt omkring billeder for øjeblikket desværre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar