torsdag den 25. juli 2013

Endnu en skralde dag

Tog lig en tur og skralde med en anden Næstved skralder i dag, og jeg må da sige at der faldt da nogle ret gode ting af, selv om jeg havde været på en god tur i går. det blev ellers til citroner, pålæg, broccoli, abonnine, smøreost, champignoner, pølser, tomater,  Past boller med ost i, rugbrød (havde lige brugt det sidste af rugbrødet op og så finder jeg en pakke med noget rigtig godt rugbrød) Forcasier som er første gang jeg finder, og med de pepperonier jeg også fandt kan det hurtigt blive til en super lækker middags mad. Ja så var der endnu en gang også kinder Kings så nu har jeg efter hånden en god del af dem.. ellers smed aften også en gang røget bacon af sig som skal bruges til flæsk og perscillesovs i morgen.. når ja der var også lige lidt krydderurter..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar