lørdag den 23. februar 2013

Nyt Design og med flere opskrifter!

Så var det på tide at skifte design på bloggen og jeg må sige jeg er godt tilfreds med hvordan den ser ud nu. det mener jeg passer bedre denne type blog. hvad syndes i? giv gerne jeres mening med.. også selv om du er ny læser så er du mere end velkommen til at tage et kig med.

Lige ledes kom der lige en god del opskrifter ind på siden.. har længe overvejret om den skulle ligge op eller ej men jeg må sige af de blev smidt op og der kommer nok flere opskrifter med tiden. jeg må sige af alle opskrifter jeg ligger op er prøvet af og rettet til efter min mening.

de fleste opskrifter har jeg selv fundet på med lidt inspiration fra feks. andre opskrifter eller idéer.. det er også sådan af jeg bruger tit marinader så dem vil der også kommer opskrifter på her inde.. gode idéer søges altid og i skal ikke være bange for at komme med jeres bud. 

den kommende tid vil der også kommer historie og fund fra min mors og mine skralde ture, og lige ledes så kommer der masser af skralde opskrifter her ind og idéer til hvordan du selv kan komme i gang. 

Kort fortalt så kommer der mere liv her på bloggen også i kombination med at jeg leder efter bolig og snart begynder på ZBC hvor jeg skal i gang med min uddannelse, men der kommer også sjove historier om mit frivilligt arbejde og omdeler job her ind. 

Med tiden overvejer jeg også om jeg skal ligge nogle af mine skrifter her ind.  men vis jeg vælger at ligge dem ind her så kræver det en smule læser så skriv gerne vis du gider at læse dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar