søndag den 17. februar 2013

har glemt det!!

kan se det er alt for længe siden jeg valgte at skrive på bloggen sidst det er jo eneligt ikke fordi jeg ikke har haft en 5-10 minutter til lige at skrive et indlæg, det er nok nærmer af jeg ikke har haft lyst og der har ikke været det store at skrive om.
Jeg er blevet optaget på ZBC i ringsted men det har jeg vist skrevet lidt om, eksamens tiden er snart over jeg har ikke været oppe i S/K da jeg lå syg de sidste to uger inden vinter ferien, af hvad der både er godt og dårligt.. jeg hader eksemer fordi jeg simpel hen får præstationsangst og kvajer mig total.

Min bog er jeg desværre ikke noget meget længer med af hvad jeg eneligt er en smule ked af da jeg virkelig har brugt en del tid på den.. men det er stadig en start der giver mig mange vanskeligheder for jeg ved sku ikke hvordan den skal skrive og om den skal laves om eller ej.
har overvejret at bede min far om hjælp da han er smadre god til den slags men jeg ved også at jeg vil eneligt være en del flov fordi jeg har brugt homoseksuelitet som et hovedeemne i min bog.
Jeg kan godt holde ud af at folk læser det og evt. skriver deres mening, men jeg har meget svært ved at gennemarbejde en "scene" i min bog med andre personer.
Jeg tro det er fordi at emnet bliver mere flovt når jeg læser det højt eller høre at andre læser det højt eller vil ændre teksten så den giver en anden opfattelse og så der efter skal prøve at forklare at det skal være på den anden måde.

Når men det bliver lige det for i dag. lige om lidt skal jeg en tur ud og skralde med min mor, som jeg eneligt er rigtig glad for hun har taget intuitiv til da vi spare mange penge på det, og får fyldt fryseren og køleskabet.. sidst min mor var ude fandt hun 2 x 5 kg. kanin luksus blandet der stadig var mindst et års holdbarhed på samt en masse kanin guf og så vider.. og vi gik ellers og manglet kanin foder til Tokyo. når men jeg skriver hvordan det gik i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar