onsdag den 27. februar 2013

Bogen

1...2... mange sider blev det pludselig til i aften før jeg kom i seng, men min lidt milde halsbetændelse sørget heldigt for at jeg kunne komme op i god tid i dag. men jeg må da nok sige af jeg hurtig er blevet lidt overrasket over hvor mange sider jeg eneligt har fået skrevet.. det første jeg skrev på min bog som blev ja jeg ved ikke hvor langt, var svært at læse igennem og handlingen var svær at gennemskue vis andre end jeg læste det.. så i søndages satte jeg mig til at fin skrive samme historie, dog lidt anderledes og jeg må sige at de omkring 20 sider jeg er nået nu er jeg meget mere tilfred med end jeg var med det andet..
Har lagt første kapitel ud på movellas for at høre andres mening om det jeg har siddet og skrevet.. bare lige får at vide om det er noget juks jeg skriver eller om det faktisk er en ret så god historie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar