tirsdag den 26. februar 2013

Første Skralde Indlæg

Så kom turen til det første skralde indlæg på bloggen og jeg må da sige af jeg allerede nu kan fornemme at det bliver et super opslag... Efter at havde sider meget ved computeren det sidste 1½ døgn og skrevet på min bog tog min mor og jeg uges første tur.
Det var min mormor og min lille del som vi fandt i dag. Det består af rigtig mange leverpostejs pakker som min mormor er helt vild med men brokker sig over en pris på næsten 30 kr. pr. pakke.og så var der rigtig mange Lurpak også, vi ville nok havde taget flere vis vi havde haft plads i fryseren for min mor kan bruge dem til konfirmationen om nogle mrd, og så var der eller jordbær jogurt, æble saft, kål, peberfrugt, en enkel mango, æble, citron, lime, forårsløg, championer, tomater, roser, persille plante og nogle muffins som jeg blev godt overrasket over smagte vildt godt.. jeg syndes normalt af dem fra aldi og lidl godt kan være ret så tørre.
vores lille fryser er nu fyldt godt på, og retten i morgen heder koteletter med noget af alt det grønt vi hev op, måske lidt alá Asiatisk koteletter i fad som jeg før hen har lagt op på bloggen men det må vi se lidt på i morgen :0)

<-- lige et lille billede af traileren før vi begyndte at tømme den helt.

Vi var også en tur forbi vores Mega Center, hvor vi blandt andet fandt en 5 kg. hundefoder, helte nye bageforme min mormor så får ind i sin genbrug. ja og så fandt min mor også nogle bøjler og andre små nips ting jeg ikke nået af se hvad var før det var pakket ned i El-Scooteren.
Men kort fortalt har vi haft en rigtig god tur her til aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar