lørdag den 23. februar 2013

Kold Lørdag..


Har været ude og gå/cykel en tur med mine forældre og mine søskende i dag.. og det var bidende kold.. så nu står den på varme nudler og måske en film eller lidt skriveri på min bog.. hvad der bliver til ved jeg ikke endnu.. har ikke rigtig lyst til noget og har kedet mig ret så meget de sidste par dage..

Susie har fået sin en ny kurv som hun er helt vild med.. og så er den da også lige skraldet så der er ikke givet en krone der.
og det bedste af det hele vi fik to så Susie's mor Cille også kunne få en.. vores hund har aldrig været meget for hundekurve men de her slå rigtig godt igennem. jeg tro det er Susie ynglings sted at ligge når hun er med oppe oven på hos mig.

Sad og så Jeff Dunham's Show Controleret Caos med Trine i går og vi grinte og grinte, så vi fik helt ond i maven.. rigtig sjov..
og nu er hun blevet helt vild med det så der er jo bare alle tiders.. hun er lige som mig helt vild med Achmed den døde terrorist. men det er jo også sort humor lige ud. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar