onsdag den 27. februar 2013

K-pop bølgen

Jeg har længe kendt grupperne SNSD // Girls generation osv men så. Så man lige den her fra Shinee og jeg må sige af de drenge synger godt, og den dans de præstere er da noget så fed.. og så ser de da ikke helt værst ud..
Det jeg rigtig godt kan lide ved K-pop må jeg ærligt sige af deres inspirerende musik video og special deres tøj stil, som jeg bare er helt vildt med, de giver den jo fuld gas og jeg kan blive så inspireret af det, og ønsker tit af jeg havde mod til at kunne gå i det her K-pop eller japansk street style.. for jeg syndes det ser så fedt ud...
Der er to ting jeg specialt kan lide med k-pop som der er mange lige som mig der nok også sætter stor pris på, og det er af de absolut ikke er bange for at gå for vildt med detaljer, effekter, dans og tøj. og den anden ting er af de kan ALDRIG bliver endnu en klam (sorry til alle fans) Justin Bieber, som er mere til grint / stand-up komedie end en god sanger.. for de køre deres stil total rå, og kontrolleret. 

"Dit tøj af spejler din fantasi og dit humør
og uden det ville verden være et kedeligt sted" 


SHINee med sangen Hello


Og her igen, Exo-K med sangen Mama.. hold da helt ferie hvor er det bare nogle total fede moves de kommer med, og elsker der bliver brugt så mange film effekter i musikvideoen.. og sangen er da ret så fed..

Men det er jo bare nogle af de få rigtig fede K-pop grupper der er.. men vis du har fået mod på at se mere til disse grupper så forslår jeg man også tjekker de her ud;

http://www.youtube.com/watch?v=H4TnFd3br_g
Gruppen Super Junior er også værd at tjekke ud specialt deres sange "sorry sorry" og "Mr simple" de kunne godt minde meget om nogle amerikanske sange, og jeg skal da ikke kunne sige om det ikke også er, men det lyder rigtig godt, og de danser da rigtig godt, deres tøj er dog lidt kedeligt for mig.

http://www.youtube.com/watch?v=_QamplVE49M&feature=player_embedded
Gruppen Big Bang her med en lidt anderledes sang "Lies"  en lidt mindre danse musikvideo og lidt mere fortællende historie, som også er ramt rigtig godt.

http://www.youtube.com/watch?v=U7mPqycQ0tQ
Og så er der jo gruppen Girl's Generation med sangen Gee som jeg må sige jeg er ret så vild med, elsker virkelig deres farverig tøj, og deres super sjove og dejlige dans. de er helt klart også værd at tjekke ud..

når men nu alligevel er på youtube så kan i prøve at finde noget fra grupperne;
F(X) med sangen Electric Shock
Girl's Day med sangen Oh! My God
Brown Eyed Girl's med sangen Abracadabra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar