fredag den 16. august 2013

Samtale med VUC og Talentskolen (forfatter linjen)

Når men jeg var jo til mit andet møde med VUC Torsdag og bag efter var jeg til optagelses samtale med talent skolen for at komme ind på deres forfatter linje.. og jeg må da sige at VUC irriteret mig en smule, men okay de har sikker mange der starter her i August, men jeg er blevet optaget på Basis / G i Engelsk og med Matematik og Dansk var der flere muligheder med jeg valgte at tage deres F/E/D niveau som enelig svare til en 10 klasse (har dog allerede 10 klasse eksamen) for dels at følge op på at jeg ikke rigtig har haft noget ordenligt skole forløb (minus da jeg gik på VUC sidste vinter) siden jeg forlod skolen på Hjortholm Kostskole.. der var de jo så geniale at fucke alt ting op for mig.. når nok om det.. Samtalen med Talentskolen og bibliotekerne gik rigtig godt og nu venter jeg bare på svar på Tirsdag / Onsdag i den kommende uge.. de var rigtig søde og spurte delt til hvor jeg havde min interesse og inspiration fra.. og så spurte de til hvad jeg forventet af få ud af det og hvad mine møl og drømme var med det... var eneligt super nervøs før jeg kom ind, men de var alle tre rigtig søde og super imødekommende så jeg følte mig straks godt tilpas..  krydser vildt meget finder for at komme ind på deres fag, da det ville bringe mine skriverier meget længer frem..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar