lørdag den 10. august 2013

Knutenborg Safaripark

Er på vej efter en tur i Knutenborg safaripark med vores boligforening Pilegården.. Det var smadre hyggeligt og ret sjovt selv om det ikke var mange dyr vi fik set på grund af det dårlige vejr og den store bus vi kørte rundt i..

Turen der ned gik næsten smerte fri :) udover min mormor og jeg har vi haft min bror med.. Men også min onkel og Henri havde sagt ja sammen med deres to piger.. Neja som næsten er 3 år har jo svært ved at side stille så hun var en del mopset og sparket en smule i ryggen på det sæde jeg sad på men sådan er det jo med mindre børn 

Christina som bliver 5 år her til december hvor jeg selv fylder 22 år få dage før hende har nydt turen. Her på billedet er vi ved at afslutte vores tur rundt i lemur buret som vi gik hen til efter at havde været hos aberne..

Efter at havde spist god frokost, leget på vandlegepladsen og de andre mange sjove ting i småland stod den på en god is før turen gik vider til ulvene som vi så blev fodret og jeg lærte faktisk noget nyt eller retter sagt to nye ting.. At ulvene danner flok med Fx 6 hanner og en alfa hun og ikke omvendt som jeg troet.. Og så lærte jeg betydningen af alfa og omega i ulve betydning..


Så var der lige 5 min til at klappe ponyer før turen gik hjem til sydsjællandske Næstved efter en super hyggeligt men udmattende dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar