fredag den 23. august 2013

Første uge overstået

Så er den første uge på VUC næsten færdig, den har været sjov, overraskende og særdeles LET!! Jeg valgte at tage at tage Matematik og Dansk på F/E/D niveau og så ellers Engelsk på Basis som var grundlaget for at starte på VUC.
Matematik er vildt kedelig, har jo før arbejdet med det på D og C niveau mindst (mener at havde været en tur oppe og "snuse" til A og B niveau for noget tid siden) så overvejer stærkt om jeg skal lave det om.. og med Dansk der er det eneligt helt okay, selv om det er nemt får jeg fuldt op på nogle små ting som jeg enten havde glemt eller aldrig har fået undervisning i. Engelsk som jeg aldrig har været god til eller har kunne tale, går det virkelig godt med, ligger liger over middel af klassen niveau så er da rimeligt stolt af mig selv, specialt fordi jeg flere gange i den her uge af kunne konstatere af jeg godt kan stoffet og af jeg læser godt.. en lille sjov historier er at på vej hjem efter 3 timer engelsk i går torsdag, faldt det mig ind af det som jeg havde siddet og læst op for min far onsdag aften, læste jeg stort set fejl frit. og det gav da en del selv tillid..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar