fredag den 16. august 2013

Flere indlæg

Fredag aften, byder på en blanding af flere blog indlæg, her i blandt dagens to film anbefalinger, skralde indlæg fra Onsdag, opdaterings indlæg med VUC og talent skolen forfatter linje.. men jeg ligger lige ud med lidt hygge fra i går og i dag..
I går eftermiddags var Henri forbi sammen med mine søde små niecer efter de var blevet hentet fra børnehave og vuggestue, og Christina som havde haft en rigtig dårlig dag, kom op til mig oven på hvor jeg sad og spillet Minecraft, det fik hun lov til at spille lidt hvor efter hun da også lige skulle prøve World Of Warcraft af.. før hun skiftet over til at se lidt tegnefilm via netflix.. det monteret hende lidt op og det var jo bare super desværre skulle de hurtigt hjem igen.. men så har jeg fået lov at tage hende med på biblioteket i morgen... 

Det kan godt være det ikke er så smart at hun sider på mit skrivebord, men i det mit skrivebord er godt 90 cm (normal størrelse er 75-80 cm) så har jeg ikke rigtig nogle stol hun kan side på og så samtidig nå bordet..
I dag efter at havde været til min 3. samtale ude på VUC, kørte jeg en tur i byen for at snakke med Telia da jeg havde problemer med min mobil, og fik der ved så et nyt sim kort til den.. i det jeg viste at min mor skulle i Markloppen kørte jeg der ned så hun kunne hjælpe mig med at skifte sim kort. da jeg mener det er noget lort at gøre på Iphone 4. men der var en lille Fransk bulldog, rigtig sød der lige var og hilse på, i da min mor så lige alligevel var nede på gulvet for at ligge sin mad i køleskabet skulle de da lige hilse på hinanden, med et ordentligt slik :0) billeder er en del rystet da jeg ikke kunne lade vær med at grine af dem.. det var så tosset!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar