fredag den 30. august 2013

Endnu en København tur med brormand


 Det er fredag, jeg har fået mit nye tøj og blev straks forelsket i noget af det som bare sider skide godt.. turen i dag gik til København ind på riget hvor min bror er indlagt.. og så hive ham og Mads (bror kammerat) men en tur på fisketovet til en gang mad og en bif tur..
ud over af der gik lidt ged i busserne og vi til sidst besluttet at tage en taxi i stedet, gik det alt sammen som de gerne skulle gå.. min bror er ikke den store planlægger og det endte med at vi kun havde 20 minutter til at spise vores mad på burgerbaren Præsidenten, som i øvrig er vild lækkert burger mad de server.. når men det gik, og filmen som blev Elysium efter brormands valg var super god og helt klart en film jeg gerne vil havde til min samling..
der efter gik turen til hovedbanegården, hvor fra jeg sagde farvel til brormand og mads og tog hjem til lille Næstved igen, en super dejlig tur

Nyd billeder :0)




Første billede; et selvportræt så i kan se lidt af mit nye tøj ikke specialt godt, vis jeg selv skal sige det.
De to næste: to flotte billeder taget over søerne, på vej til fisketovet i Taxien

Det er min bror i sin sorte ghost jakke og med brillerne,
Det er mads min brors ven, i den blå puma t-shirt

Sidste billede her til venstre er "udsigten" fra brugerbaren præsidenten ud til fisketovet udgang mod vandet.. rigtig flot eneligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar