torsdag den 1. august 2013

Bonbon tur med hele familien

Så var hele familien i Bonbon land og vi havde det super godt.. det er efterhånden ikke så meget jeg eneligt gider at prøve, men det er stadig rigtig hyggeligt at komme af sted, når det er sjælden vi som familie kommer af sted.. vi delte os op i to grupper, den ene gruppe bestod af min onkel, Henri, deres unger, mormor og jeg (som kom senere da jeg i denne mrd endnu engang skulle diskutere med ydelsescenteret om jeg skulle havde min kontant hjælp udbetalt eller ej)

men de to meget tidligt der ud, fordi ungerne jo allerede er oppe ved en 6-7 tiden mindst.. men da de to hjem der omkring 15 tiden.. smuttet jeg over til min mor, far, og mine to mindre søskende.. som gik sammen med Farmor, Far's søster og bror, samt 3 af hans søstres børn.. rigtig hyggeligt og super sjovt, specialt bæverriftlingen som jeg tog sammen med faster store dreng, og mine to mindre søskende.. hyldene sjovt.. :o)




på billedet her til højre sider Trine i blå hummel jakke (min ældste lille søster) ved siden af hende i hvid bluse med hår sat op sider Lousie (min mindste søstre) og ved siden af hende sider Daniel (faster's ældste søn som også var med)



Til venstre har vi Neja (den mindste af onkels piger) der lige skulle havde lidt at drikke til haps doggen.

Til højre har vi Christina (den ældste af onkels piger) der er godt igang med sin egen haps dog.
 lig mærke til den lille pige der sider oppe øverst i midten..
 det er Freja, også en af fasters børn og min lille pige, når hun er på besøg :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar