tirsdag den 13. august 2013

Forfatterskolen

Som nogle af jer måske har læst så har jeg så lidt i "hemmelig" sendt en ansøgning ind til forfatterskolens talent linje der køre igennem sydsjællandske biblioteker.. og nu kom indkaldelsen så til samtale med dem og den er allerede på Torsdag.. er vild spændt på hvordan samtalen kommer til at gå og jeg håber MEGET på af jeg bliver optaget :0)


Kære ansøgere til Forfatterskolen

Vi har læst jeres indsendte tekster og vil gerne indkalde jer til optagelsessamtale.

Beklager at I først får respons på jeres indsendelser nu, men undertegnede har været på langtidsferie indtil i går. I mellemtiden har en masse kloge og dygtige mennesker læst jeres tekster og er klar til at snakke med jer på torsdag d. 15. august. Se på tidsplanen herunder, hvornår I skal til samtale.

Vi har modtaget 25 ansøgninger i alt, fordelt på fem kommuner og vil gerne tilbyde ansøgerne fra Guldborgsund og Lolland Kommuner at komme til samtale på mandag d. 19. august i Nykøbing F. så I ikke behøver rejse så langt for så kort en snak. Derfor er der nogen i skemaet herunder, der har andre dage og tider.

Til jer, der skal til samtale på Næstved Bibliotek: kom i god tid! Gå op på 1. sal ved borgerservice og følg skiltene. I vil blive kaldt ind efterhånden som det er jeres tur og vi skal nok finde jer J

På Nykøbing Bibliotek gælder det at I bare skal vente ved skranken /receptionen.

Under samtalen vil nogle af spørgsmålene typisk være, hvorfor I elsker at skrive, hvad I vil med det og hvilke forfattere der inspirerer jer. Det vi kigger efter er motivation og vilje mere end det er en masse fin undervisning el. andet, der kunne imponere. Det er vigtigt I bare er jeg selv og slapper af, så vi har en mulighed for at få en fornemmelse af, hvem I er.

Til samtalerne vil I møde nogle søde mennesker fra bibliotekerne, fra Talentskolen og en forfatter (Mads Eslund).

3 kommentarer:

  1. Ville ønske de havde et lignende initiativ på Vestegnen!

    SvarSlet
  2. Held og lykke Fie!

    SvarSlet
  3. Eva-Pernille
    man må håbe at det bliver en så stor scusse af de udvider programmet til hele Danmark :0) men jeg må da også sige at jeg virkelig har sukker efter det mange gange,..

    Tak for jeres opbakning, samtalen gik rigtig godt og nu venter jeg bare på svar i næste uge.

    SvarSlet