fredag den 16. august 2013

Onsdagens Skralde Tur


Nu fik jeg endelig tid og kræfter til af skrive om Onsdagens Skralde indlæg og jeg må da sige at det bliver nok det sidste rigtig store skralde indlæg i en rum tid for mit vedkommen da jeg starter skole i næste uge, og skal havde det til at løbe rundt før jeg kan tage de lange aftener med at skralde.. men man kan da også sige at vi virkeligt blev belønnet for vores store tur i onsdags.. og jeg vil meget gerne påpege at vi skralder til flere familier, da der har været lidt hetz på de billeder jeg har lagt ind på skralder gruppen på Facebook da det har været nogle ret så store fund vi har gjort her på det sidste.  så husk lige det når i læser, samt af i kan se billeder i stor format ved at klikke på dem :0)


 Aftens fang bød på; Ærter, Championer, løg, kiwi, ferskener, salat, kartofler, selleri, shintzler, forårsløg, tarcos, koteletter, Gullas kød, kylling, svinekød, æblejuice, chees dippers, Drikke yoghurt, bouillon, chokolade, gær, sirup, burga dressing, fløde uden et eller andet, radiser, gulerødder, fiskefrikadeller, hambarryg pålæg, rullepølse, 3-stjernet rød spegepølse, tortilla, rød saft, timian, basilikum og brød i lange baner..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar