lørdag den 24. august 2013

Crap weekend!!

Føler virkelig jeg har haft en crap weekend ind til vider, jeg var så træt hele fredagen af bare havde super meget lyst til at lukke mig inde, og ignorer alle. Jeg gjorde det ikke og inviteret til og med Trine ned så vi kunne spille lidt, så med det er jeg stolt af mig selv. i dag havde jeg virkelig glæde mig super meget til at komme til Pride<3, men det måtte jeg glemme alt om da jeg havde det af lort til psykisk og jeg måtte indse at økonomien ikke var til det.. havde glædet mig vild meget da det var første gang jeg skulle til Pride og til at med sammen med en super god ven.. så det har bare gjorde mig endnu mere dårlig tilpas.. og her til aften syndes jeg bare det går endnu mere den gale vej..
specialt den her sang jeg lige fandt fik virkelig tårnede frem i mine øjende, og må nok sige at det nok er fordi jeg kan sætte mig ind i hvordan det er..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar