torsdag den 13. september 2012

Så ringet de!!

Jubbi dagens størreste nyhed er af de ringet fra jobcenteret og jeg skal i praktik hos  Stald Bent Pedersen her i næstved.. jubbi en af de bedste steder jeg har hørt om glæder mig til af jeg skal starte den 24 september.
nu man jeg bare mors føselsedag gave kommer og af lungebetændelsen den forsviner helt.. har host helt mini malt idag. så det er gode tegn.. glæder mig til af komme i gang igen og så med heste!? det er helt vidunderligt.

Dagen i dag er bare gået med af spille The Sims 3 og ellers så kede mig noget så grusomt. der har intet været af lave og jeg savener mine små niecer men vil ikke tage over til dem så længe jeg stadig kan smitte dem :-(  men jeg skal helt klart der over snart for jeg savner dem <3

Mormor har passet nabo Shea her til aften.. nøj hvor kan jeg blive sur oven i skralden på den unge.. hun har været i sådan et humør af når hun ikke fik sin vilje så skreg hun og det er rigtig surt når jeg har haft ondt i hoved siden i går..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar