lørdag den 15. september 2012

Fredag d. 14/9-2012

Hovsa fik ikke lige skrevet i går. der skete lige en smule mere end dagene før så jeg kom helt fra det :0) når det er jo hvad der kan ske. så er det jo dejlig af man kan side sådan en lørdag eftermiddag og skrive.. ( især når Cille mor ligge i armene på mig mens jeg skriver)
i går omkring middag fandt jeg lige ud af at mine forældre skulle en tur over til mine søskende på fyn i dag. så jeg måtte lige havde fat i mine forældre så de kunne tage læder halskæden med over til Trine og de grønne plastik armbånd til Louise. Håber de bliver glade for deres små gaver :0)

Ja og så blev jeg lige spurt i går om jeg ville passe Cille (mine forældres hund) til mine forældre kommer hjem senere i dag. det skal de ikke spørge om 2 gange. jeg elsker virkelig den hund <3
nok ikke det bedste billede af Cille men nok et af de nye billeder. det er jo sådan af Cille kun har et øje. fordi der gik sygdom i det andet og det ikke var til af rede.
Cille blev opereret på min 19 års fødselsdag; 3 December 2009.
men selv om hun kun har et øje og har været uden for meget i sit efterhånden lange liv så nyder hun det i fulde drag.
For lige af give et hurtig oversigt så har Cille jo været mor til omkring 7-8 kuld hvalpe med ca. 4 i hver kuld for uden det sidste hvor hun fik en enkel lille pige (dog med kejsersnit). så har Cille været angrebet af en LABRADOR for et par år siden. og hun har som i kan se her over mistet det ene til sygdom. alså det er jo bare de "store" ting vores lille hund har været ude for.

når men der kom desværre hælder ikke nogle pakker i dag. glæder mig altså meget til de kommer men det er en tålmodigheds prøve når man nu køber på Ebay..

Ja og så var far lige så super dejlig af hjælpe mig med lige af få sat mine addons op i wow så jeg kan begynde af spille.. så det alså er sjovt af spille :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar