mandag den 10. september 2012

Første Blog Indlæg :o)

Har hostet og hakket siden torsdag aften. så jeg var lige en tur forbi lægen i dag. Ja øv det er ikke bare en halsbetændelse det er en gang lungebetændelse.. øvøv.. når sådan er det jo nu engang.. glæder mig lidt til i morgen (fra i morgen) kan jeg forvente et opkald fra jobcenteret om af de har fundet noget praktik til med inden for landbrug.. glæder mig vild meget til af komme i gang igen. går virkelig og keder mig.
Det første blog oplæg her bliver en smule kort men der kommer mere sener. forresten vil du ikke har fult med på min Facebook blog før jeg fik denne så kommer denne blog til af handle om; Film, Makeup, Smykker, Mad, Kager, Kultur og meget mere. jo og så selvfølgelig mig og min hverdag som ikke altid er helt kedeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar