onsdag den 19. september 2012

Happy Birthday

Det er jo september måneden som vi har det endnu højeste antal fødselsdagsbørn i. i min familie. :0) I dag er det Neja der fylder 2 år som skal havde et kæmpe tillykke fra "kusine" Fie.
Men der er jo sket en smule siden sidt jeg skrev. der er kommet flere pakker men ikke med det ønsket indhold. det er nogle ganske bestemte ting af dem jeg bestilte jeg smadre gerne snart vil havde. feks. min shadow Makeup, mit ur og mobil hylster. det glæder jeg mig vildt til af det kommer men nu går der vel ikke så lang tid igen!?

I går morges nået jeg Officiel min film anbefaling NUMMER 200 så jeg er virkelig stolt over hvad sådan 4 mrd arbejde kunne give så godt et resultat. glæder mig til af vise den til Onkel i morgen.

Glæder mig til af starte i praktik på mandag. jeg er efterhånden vildt træt af mormor. åhh.. *suk* gid jeg havde mit eget sted så jeg kunne holde fri. det føler jeg virkelig af jeg trænger til. tro jeg køre en tur op på Næstved bolig's konto en tur i morgen når de nu har længe åben.

de sidste par dage her har jeg lavet lidt om på mit værelse og jeg syndes selv det er blevet rimelig fed. min hvide reol er kommet op så min film samling ser virkelig godt ud nu. så har jeg fået hængt billeder om og må sige af det giver alså en hyggelig og hjemlige følelse. og så har jeg fået spejl og smykker op. dejlig dejlig.. lover af ligge nogle billeder op en dagene :0) har nemlig også lovet Winnie af hun skal se mit værelse og hun har fri fra arbejde om 2 dage så har hun tid til af komme over til en kop kaffe :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar