onsdag den 26. september 2012

Praktik, Rygskade og Præmiere uge.

Jeg har simpel hen været så træt af jeg ikke har haft energi til af skrive både Mandag og Tirsdag i denne uge. men nu hvor jeg har været hjemme i dag føler jeg af jeg har tid og mulighed for af skrive.. kan forklare hvorfor jeg er hjemme sener men vil da gerne lige skrive lidt om i Mandags og i Tirsdags. for det med af være i praktik er godt nok på nogle områder men der er også nogle områder hvor det bare stinker.

Mandag;
Jubbi fedt af starte i praktik og komme i gang igen, men.. men.. glæden varet ikke længe. Det første vi gjorde var af sætte heste på fold. og jeg som var så ivrig efter at komme i gang igen forsøgte jo af følge med Janni (Den faste stald pige som jeg skulle arbejde sammen med) men jeg går jo normalt rigtig langsomt og har ikke gået langt eller længe i rigtig lang tid. så da vi var færdig med af lukke heste ud havde jeg det som om musklen i mit ene lår var ved af springes ved vært skidt jeg tog.
og det var ikke lige en smerte der ville forsvinde forløbelse. jeg har den faktisk lidt endnu. det er selvfølgelig blevet bedre men det gør stadig en smule ondt når jeg går.
så da vi havde lukket heste ud så skulle der jo muges og strøes og med alt den støv begyndte jeg af hoste og jeg som lige har haft lungebetændelse.. av hvor gjorde det ondt og jeg kunne bare ikke holde op da jeg først var begyndt. jeg blev mere og mere træt ud på dagen med alle de opgaver vi nu engang lavet. hen på efter middagen blev jeg mere og mere overrasket over af mine ben stadig kunne holde mig oppe og af jeg stadig kunne gå. da jeg til sidst var færdig med de 6 timer praktik jeg havde den dag gik jeg hjem til min mor fordi min far havde lavet min cykel.
Da jeg kom inden for døren og havde fået jakken af brasede benene sammen under mig og der sad jeg næsten en time før jeg igen kunne rejse mig op. da jeg først var kommet hjem og havde været i bad sov jeg der fra og frem til jeg skulle op og i praktik næste dag.

Tirsdag;
jeg havde sovet så dårlig på grund af alle smerterne. selv om jeg havde taget et par piller da jeg gik i seng. det gjorde ondt fra da jeg stod op til jeg gik i seng den dag. dagen i praktik lignede lidt det som dagen før, det gjorde ond for vært skidt jeg tog. og jo mere vi kom igennem dagen jo mere ondt fik jeg specialt i min ryg. da jeg lage mig til af sove den dag kunne jeg ikke falde i søvn fordi jeg havde så mange smerter i min ryg.



I dag havde jeg så ondt i ryggen af jeg knap kunne rejse mig fra min seng. så jeg ville jo ringe mig syg. og så få fat i jobcenteret og i lægen. opdaget dog så lige af jeg ingen penge havde på min mobil så måtte låne mormors mobil men før jeg kunne samle kræfter til af rejse mig og komme ned og lånes hendes mobil faldt jeg i søvn igen og før jeg nået af ruske i mig selv igen var klokken halv 12.. jeg kunne ikke få fat i mit praktik sted så jeg forsøgte af ringe til jobcenteret dem fik jeg så hælder ikke fat i. men så prøvet vi da lægen og der fik jeg heldig vis en tid samme dag.
Det er dog ikke godt nyt jeg får hos lægen. jeg har fået mig en overanstrengelse i det nederst del af min ryg. og jeg skal på smerte stillende i en uge og begrænse arbejdet med min ryg så det ikke gør ondt når jeg bruger den. når men nu skal jeg havde fadt i jobcenteret og anmelde det som en arbejdsskade. og så vil jeg alså smadre gerne i praktik inden for et andet fag for det her ødelægger mig og jeg må da sige af interessen er der ikke rigtig mere.

På vej hjem fra praktik i mandags så jeg den her bus der hold bag rideskole stalden hvor der efter hånden ikke er noget mere fordi kasernes er tom næste helt og holden og har været det siden gardinhusarende rejse til Slagelse men der stod alså den her bud midt ude på den her meget store gårdsplads. det er lidt sjovt :0)
og så har det jo været noget af en præmiere uge i denne uge. ikke nok med af jeg fik mit nye World Of Warcraft Mists Of Pendaria. så har der jo ind til vider også været præmiere på nogle af alle mine ynglings serier.
Jeg har set det nye afsnit af; Hawaii Five-0 sæson 3, Ncis:la sæson 4 og det bedste af det hele Præmiere afsnittet af Ncis sæson 10. og jeg kan kun sige af alle 3 serier sluttet vildt spænde og af deres præmiere afsnit ikke skuffet det mindste. kan kun anbefales og jeg skal da helt klart se dem igen. her i dag (USA Time) Har CSI og Criminal Minds præmiere på deres nye sæsoner og på Fredag har CSI:NY præmiere så jeg glæder mig da helt vild til den bliver lagt op på watchseries.eu

ja nu ser jeg jo lige på klokken og den er ca. 23 her i Danmark så er klokken ca. 17 New York time. så det vil sige af omkring en 2-3 stykker i nat vil der være præmiere på CSI sæson 13 og Criminal Minds Sæson 8 i USA. og så kan jeg ellers se dem i morgen. glæder mig godt nok :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar