tirsdag den 11. september 2012

Host Hak Host

Endnu en dag med ved holden hosten og hakken. sover det meste af dagen væk.. nu må den lungebetændelse godt gå væk og han for jobcenteret må meget gerne ringe med noget praktik.. KEDER MIG!!
har set lidt af de der afsnit "boligjagt for nybegynder" rimelig interessant og må da sige det gav mig en lyst til af spille The sims 3 så nu er jeg ved af installere det på min computer.

Har fået de grønne plastik armbånd og kæden på 34 isch hjem i dag. håber også der kommer noget af det i morgen. glæder mig specialt til min Shadow make up og det Pinke cover til min mobil. men også til mors gave kommer hjem.

Martin har været forbi i dag. jeg er dog ikke så glad ved af havde ham her når jeg har lungebetændelse han har det hårdt nok i forvejen med sin CF og sukkersyge.. men han siger det ikke vil gøre det store vis jeg smitter ham fordi han er i behandling for tuberkulose (staves?). Jeg tro dog ikke helt på den men vi har ikke gået så meget op af hinanden i dag så håber meget på han slipper.

Jeg må sige jeg er glad for af min computer har stavekontrol næsten lige meget hvor jeg skriver. det er rat med sådan en som mig der ikke er god til af stave.. kan helt klart godt se jeg laver flere fejl når jeg ikke er up to date.

En rigtig god aften til alle vi ses i morgen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar