fredag den 28. september 2012

Penge dag!

ja det er jo penge dag i dag. så jeg fik da også købt en smule ind jeg har feks. købt; to nye højhalset bluser en i hvid og en i orange. så har jeg også købt lidt dvd'er eller lidt og lidt det blev faktisk til 15 stykker. hehe.. men dejlig. og så gjorde jeg et kup da jeg købte Mission: Impossible - Ghost Protocol den stod på hylden til 160 kr. jeg ville smadre gerne havde filmen men ikke til den pris. (den eneste film jeg har givet over 100 kr. for er Twilligt 2 alså når vi ikke taler sæsoner eller bokse) så det glemte jeg hurtigt alt om. (desværre ikke) så jeg fik hen og så på et dvd udsalg de havde af børnefilm fra DreamWorks. og med et så jeg af der stod en udgave af Mission: Impossible - Ghost Protocol på en af hylder så jeg skulle da lige se om den bare var stillet forkert eller hvad. og den står så åben bart til de her 69 kr. så den tage jeg da med. til af starte med tro jeg ikke af de vil slå den ind til den pris men det gjorde kasse damen alså så det var total fedt. så har jeg hele samlingen af Mission: Impossible nu.


I dag har jeg også set filmen Rango og jeg kan ikke sige andet end jeg var total skuffet over den men det kan læses i mine anbefalinger som meget snart vil kunne downloades fra min hjemmeside. blandt de film jeg har købt er der; Over Hækken, Rio, Sinbad, Josef, Spirit, Luftens Sidste Mester, Easy A, xXx 2, Boot Camp, The Librarian 3, Penelope, Never Back Down, Projekt Hades og så har jeg bestil NCIS sæson 9 hjem til samlingen.
Til jer der ikke lige ved det så er det sådan af når et ord eller en titel lyser grøn er det et link der føre til mere information. feks. når jeg skriver titel på en film så linker jeg til film databasen imdb.com kan ikke sige andet end vis du ikke har prøvet den side vis du alså kan lide film så skulle du tage og gøre det for den er skide go. (det er sådan af for vær side du kommer ind på kommer der i bunden et "billede" af filmen eller skuespiller du var inden og læse om) det her er jo noget af det jeg sidste har haft kigget på;
har kan du jo se af jeg har været inde og kigge på feks. Adam Rodriguez som spiller Eric i CSI:Miami, Shemar Moore der spiller Derek Morgan i Criminal Minds, Scott Caan som spiller Danny 'Danno' Williams  i Hawaii Five-0 og Pauley Perrette der spiller Abigail "Abby" Sciuto i NCIS. det er nok nogle af de skuespiller jeg bedste kan lide fra mine ynglings sæsoner men det er jo et hav af skuespiller og et hav af film på siden. jeg bruger den tit vis jeg feks. lige vil se om der er noget ny om skuespillerne eller og hvornår sæsoner starter eller om en skuespiller ikke har skrevet ny kontrakt med en sæson. så kan man jo regne lidt ud af så bliver personen skrevet ud af afsnittet. under vær skuespiller kan du også se alle film de har været med i og hvilket spil og animations film de har lagt stemme til og det syndes jeg nu er ret fedt.

her til sidst vil jeg alså ligge linke til Frøken Fut; som jeg har set hun har lagt opskrift op på Chokorug: http://frk-fut.blogspot.dk/2012/06/sadan-ca-chokorug.html 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar