søndag den 16. september 2012

Rosanna Pansino

Dagens store emne jeg vil skrive om er Rosanna Pansino's NerdyNummis. det er Ro's helt egen serie med alt inden for bagning men det er ikke kun af bage. det er af dekoration gerne er fra et spil eller en form for film eller serie. hun laver nogle seriøs gode movies det er ikke bare sådan noget helt gak gak Youtube video's som det hurtig kan blive.. nej hendes film er både sjove og rigtig humør bombe af se. hun er ikke så seriøs som feks. Maanchi kan blive. men det er ikke kun bagværk hun laver jeg har set a hun har lavet Pokemon Pizza og Game of Thrones Pizza. så super hyggelig youtube kanal af følge med på.

Jeg kan specialt godt lige den her; "SETTLERS OF CATAN CUPCAKES - NERDY NUMMIES"

Tag et kig på hende Youtube profil (som du finder her) og sig mig hvad du syndes :0)

Dagen i dag har jeg ikke lavet det helt vilde har ikke sove så godt fordi jeg hostet total meget i nat.. er snart begyndt af blive lidt irriteret over den møg hoste. 
når nu er det jo også snart Mandag og der er mange mennesker der mener mandag er en dårlig dag men jeg havde lidt håbet på vi bare kunne springe Søndag over den her gang fordi jeg glæder mig vildt meget til af få mine ting der er købt over Ebay. og de bør gerne komme fra denne uge og frem til omkring d. 30 sep. håber bare så meget af mors gaver når frem inden d. 22 september som er hendes fødselsdag. 

Syndes da eneligt af jeg er kommer godt fra start med min blog. har husket af skrive stort set dagligt så det er da en måle pin for mig. der er vist ikke så mange der læser med.. men det skal der vel nok komme men det er rat for mig bare af side og kan skrive og der er nogle der ude bag skærmen der syndes det er sjovt af læse med :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar