søndag den 23. september 2012

En søndag med masser af skammerens datter!

I går aftes begyndte jeg af bruge siden Netlydbog.dk som er en side hvor man kan låne netlydbøger via biblioteket og jeg syndes det er en super idé og jeg er selv begyndt af høre en hel del af de lydbøger der er lagt ind på siden. i går eftermiddags og aften hørte jeg "Skammerens Datter" og jeg blev simpel hen så glad for det. så nu sider jeg og høre "Skammertegn" og er ved af ligge 3 bog "Slangens gave" ind på min mobil så jeg kan høre lidt når jeg skal i praktik i morgen. og jeg kommer da ikke uden om af jeg også skal høre "Skammerkrigen" som er den sidste bog i serien. Jeg er lige blevet færdig med af høre bog nummer to. da jeg lige sag og skrev det her og jeg kan kun anbefale af man får dem læst eller hørt på lydbog for den er smadre god.
Jeg må da sige af jeg også før har været en rimelig stor bog fane af Lene Kaaberbøl som skriver nogle rigtig gode bøger. jeg har blandt andet også læst Serien om Katriona. og da jeg var mindre læsete jeg alle w.i.t.c.h. bøger som hun havde skrevet sammen med en anden forfatter. jeg har i det hele taget læst rigtig meget da jeg var mindre og jeg læser da også engang i mellem men høre mere lydbog eller ser film nu. af hvad der er jo lidt synd fordi det er så godt af kunne bruge sin egen fantasi når man læser. og så ville det jo være super for mig af læse når jeg ikke i forvejen er den hurtigste eller bedste i klassen til det.

Glæder mig til af starte i praktik i morgen men jeg har haft ødelagt min søvn rytme her de sidste par dage så det bliver garanteret surt af komme op og af sted. men ligger også lidt musik på min mobil så er det lidt nemmer. kunne godt havde tænkt mig af været tidligere oppe eller i det mindste kunne havde taget min lydbog med mig. for har stadig ikke fået pumpet min cykel så i morgen tidlig kommer jeg til af trække den op til mine forældre og der efter gå det sidste vej op til Stalden. det er ikke fordi der er så langt jeg hader bare af skulle gå. :( når jeg går er det så vild langsomt og jeg ønsker altid af jeg hælder kan cykle så det går hurtigere.. men det er jo min egen skyld når jeg nu ikke tænkte mig om i torsdags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar