torsdag den 20. september 2012

Meget man kan nå!?

selv om jeg gik i seng omkring 8 tiden i går sov jeg alligevel til klokken var omkring 13-14 i dag.. det er rigtig surt når det er sådan. det der dog rigtig kan irritere mig er når folk de bliver ved med af sige af man skal stå op og være social med dem. specialt vis de gør det på en dårlig dag hvor jeg bare vil blive i sengen. så kan jeg være enorm sur og ubehagelig når jeg står op.
Lige nu ligger Susie over på sengen og venter på jeg skal komme hen og ligge mig til af sove. men skal alså lige havde skrevet her søde lille skat :0)

I dag har jeg nået rigtig meget selv om jeg stod rigtig sent op; har været på "Næstved Bolig" Boligskonto for af høre ang. bolig. har været en tur på jobcenteret fordi jeg ikke viste hvad vis jeg skal møde i praktik på mandag. så har jeg ellers været ude og købe Ridestøvler/Ridesko. så nu har jeg nogle lækker støvler til på mandag. hvad har jeg så lavet mere.. jo har haft møde med min Mentor som jeg har fået da jeg er kommet i det der nye mentor program igennem jobcenteret. og så har jeg været over hos mine dejlige små niecer og Henri.

Der er ikke noget bedre af side med Christina på skødet og se Barbie og Krystal slottet. det er alså bare ren hygge... når men nu vil jeg sige god nat.. SKAL tidligt op da jeg skal til lægen i morgen formiddag så det er med af komme i seng til normal tid igen :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar