lørdag den 22. september 2012

Risikoen!!

Ja #graa¤% bestilte mor's gave op i mod 3 uger inden jeg skulle bruge den og alligevel er det endnu ikke kommet.. når men det er vel risikoen ved af bestille den gennem Ebay. det er dog lidt surt syndes jeg..

klokken er er ca. 3 fredag-lørdag nat og jeg skulle enelig havde ligget i min seng for flere timer siden men har ikke haft lyst til af få i seng. har siddet og snakket med Sabiha over msn den halve nat.. den går alså ikke er ret sur på mig selv.. jeg skulle havde ligget i min seng senest midnat havde jeg sagt til mig selv så jeg ikke cracet min søvn når jeg nu skal op klokken 7 på mandag.

Ja og så skal min cykel pumpe den er helt flad på bag dækket men det er nu total min egen skyld.. (skruet lige lidt på ventilen så jeg kunne lånes mormors scooter uden af skulle give en eller anden form for undskyldning hele tiden..) gider slet ikke cykle på min cykel den er så fandens dum når det styr ikke kan side fast på nogen som helt måde.

Og så har jeg haft tandpine som også er total min egen skyld jeg kunne bare havde taget til tandlægen tidligere. nu falder det desværre sammen med betalingen til min knallert så der bliver ikke meget sjov de næste par måneder.. jeg er dog desværre så skride nærig af vis smerten går væk så går trangen til af komme til tandlægen også væk...

Tro enelig jeg vil ligge mig til af sove.. og så kan både mor og mormor rigtig sukke af mig og jeg kan blive skide sur og gal oven i hovedet på dem.. men jeg kunne nu også vente til klokken den er omkring 6 og så sove hele formiddagen med Susie.. men så bliver mormor bare endnu mere irriterende af være sammen med.. og jeg ved ikke engang om mor holder nogen form for fødselsdag. det plejer hun jo ikke af snakke om før på selve dagen..

Har så også lige fundet ud af i dag af World Of Warcraft Mists Of Pandaria som jeg har forudbestil udkommer d. 25 sep. dvs. af GameStop har nat åben fra Mandag til Tirsdag. og denne gang havde jeg håbet stærk på af jeg kunne få lov af komme til nat åbning med det bliver der jo ikke noget af vis jeg starter i praktik mandag og skal op og af sted om tirsdagen klokken 8. det er så skide surt!! kunne godt finde på af melde mig syg Tirsdag bare for af komme der ud.. Jeg vil havde min Plakat og Spil lige som alle andre..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar