torsdag den 13. september 2012

Dumme søvn og dejlige p!nk

Kan virkelig hade mit søvn mønster af helved til iser når jeg er syg. lage mig da klokken var omkring de 7 stykker ja det skulle jeg aldrig havde gjort fladt hurtig i søvn og nu her 23:45 vågner jeg og kan ikke sove mere så her sider jeg og skriver i stedet.
men det er ikke sådan af det ikke er godt for noget. mit The Sims 3 spil er snart up to date med alle udviklinger der manger kun nogle få stykker nu men har allerede brugt masser af timer på af spille. det er rigtig godt som tidfordriv når man er syg eller keder sig.

ja og så fald jeg jo lige over en af P!nk's nye singler på youtube jeg syndes den bare er dejlig med du kan jo selv bedømme

De har endu ikke ringet fra jobcenteret.. håber snar de ringer og ikke har glemt mig det her med bare af side og glo bliver jeg skør af.
har fået tilbudt en knallert så jeg har råd til. så vis jeg får købt den så er vi da i den rette retning. det bedste kunne så være vis der kom et bolig tilbud inden for den næste månede eller to. så ville det bare total super..

der var ingen pakker fra Ebay idag. og mors føselsdag nærmer sig hastigt. nu håber jeg bare det når frem inden da. det er jo lidt sjover af give en gave på selve dagen istedet for nogle dage efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar