onsdag den 29. maj 2013

Ord er ikke altid nok

Vis jeg skulle sætte ord på mine tanker, ville der ingen ord være, for mit hoved er tomt og min krop fri fra følelser. Tanker og mindre flyver gennem mit hoved som små glimt, uden at sætte sig fast, de glemmes hurtigt igen. Min krop forsøger at give mig en følelse, hurtige smerte jag her og der, men hurtig forsvinder de også igen, hvad sker det med mig?
Det føles som jeg drukner, drukner i stilhed, uden af kæmpe, er for træt til at kæmpe i mod, hvad er mit mål, hvorfor skal jeg forsætte med at kæmpe?
Igen tåre, igen skyld følelse, ingen ting, bare hurtige tanker, tanker med blod, mord, love, helte, håbløshed, forbandelse, vrede, angre, hovmod og raseri. Hvordan kan jeg blive accepteret af andre når jeg ikke kan acceptere den jeg er?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar