søndag den 12. maj 2013

Værelse. OBS: mange billeder

syntes det var på tide at færdig gøre den store værelse renovering jeg gik i gang med tidligere på året, må dog lige tilføjet af de billeder jeg viserne nu er værelset ikke ryddet op. og der mangler stadig efter min egen mening en del.
der mangler bland andet af få samlet mit sofa bord, taget den gamle opslagstavle ned og sat den nye op, været ude og skaffe mig to nye computere skærme, samt lidt andre små ting.

FØR!

 Min absolut hade ting af alt det jeg havde på mit værelse, mit skrivebord!!




NU!



Min elskede dvd samling der nu består af lige omkring 600 titler inkl sæsoner. som står i min anden reol, har nemlig været nød til at skille dem fra resten af samling ellers havde jeg ikke plads et sted til dem, men det kommer nok ikke mangle titler til før jeg er nød til at sætte yderlige hylder op eller tage mere af pladsen fra den hvide reol.
Ja og så har i nok lagt mærke til hundesengen på skriveboret, og jeg må sige at den bliver brugt at min mormor's hund og jeg har INTET i mod at hun er på bordet, det er kun super hyggeligt, at kunne side ved computeren og se hende snork boble i hendes lille seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar