onsdag den 8. maj 2013

Blog Indlæg nr. 100

Så nået vi Blog indlæg nr. 100

Og det skal fejres, med et lille fødselsdags indlæg om mine forældres 
hund som fyldte 10 år for et par dage siden.


Navn: Troldhøjs Cille         Race: Papillion         Alder: 10 år         Køn: Hun

Info om Cille:
Cille har gennem fået en stor del dejlige Hvalpe bland andet Susie som min mormor købte af mine forældre, Susie er fra en af de sidste kuld som hun har fået. Cille har også haft et hård liv, hun har bland andet fået et kejsersnit med sin sidste og største Hvalp Liv. hun har været angrebet af en labrador, (har 3 ar omkring halsen der efter). og så har hun haft sygdom i det ene øje, som vi til sidst måtte få fjernet ( d. 3 dec. 2010, min 20 års fødselsdag ).. så den lille hund har været ude for meget men har det rigtig god i dag, og nyder livet med mine forældre i bedste velgående. 

Tillykke lille skat..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar