onsdag den 15. maj 2013

Tabo i Dagens Danmark

I dag har jeg fundet ud af at mit holdning til at man bør havde en åben og ærlig snak som alle kan lære af, og det at man kan skrive frit sine tanker og følelser er et kæmpe TABU!

det er åbenbart ikke KORREKT at jeg kan skrive på min blog hvad jeg mener mine familie gør og forkert eller kan råde dem til noget general..

er vi så langt nede i Danmark af når jeg skriver som jeg gør i tidligere blog indlæg så er det at hænge min familie ud??

Jeg må da ærligt sige at jeg er en del grov at sige"rend mig" til de personer som ikke kan TÅLE at jeg går ind for en 100 % åbenhed om ALT!

det er forkert at folk tro de skal gå stille med dørende vis de vil sige deres egen mening, det er forfærdelig at kunne se og læse at folk er så sarte af man ikke kan høre om deres mening uden af man lige pludselig bliver til "The devil" og bare er den person der hænger sin familie ud..

syndes eneligt det er noget svineri af med så fantastiske love om ytringsfrihed, så kan vi ikke gengang bruge den uden at man bliver til et TABU emne.

mit motto;

Tal frit, sig sandheden, men tag konsekvenserne af det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar