mandag den 3. juni 2013

Heartbreak af Fie Berdin

Jeg ved det er lidt langtid siden jeg har fået skrevet på bloggen og der kommer da også snart nogle flere indlæg.. men jeg vil lige dele en kæmpe glæde med jer.

det er nu 99 dage siden jeg starte på min bog, og vis i har læst med her ind imellem så har i kunne finde ud af at jeg har kæmpet en del gange med hvordan tingene skulle skrive og hvad jeg forventet af min bog. men i dag færdig gjorde jeg min bog. så jeg er rigtig stolt af mig selv.

Jeg har aldrig været specialt god til at skrive, stave osv. alt hvad der eneligt ligger til dansk faget, har aldrig været min stærke side, men en morgen lå jeg og drømte, og de efter følgende morgner drømte jeg vider på samme historie, en dag fik jeg en usigelig lyst til at skrive den ned, jeg skrev og skrev i flere uger, stik ord og hvordan historien kunne blive, hvilket personer der var med, og hvad de skulle sige, en til to måneder efter sad jeg med en kladde på godt og vel næsten 60 sider..
det gik hurtigt op for mig af der skulle arbejdes endnu mere med det vis det skulle være noget andre skulle kunne læse. der gik vel næsten to måneder før jeg igen begyndte at skrive, men en søndag aften i februar måned kom lysten igen, og nu 99 dage efter sider jeg med det færdige resultat i hånden og er ovenud lykkelig for det.

Jeg valgte at kalde bogen Heartbreak, da jeg mente det var den mest passende titel, bogen er på 130 sider, og inddelt i 21 kapitler. det eneste der mangler nu er at den skal rette igennem.

2 kommentarer:

  1. Hej Fie, er det muligt at læse bogen når den engang er rettet færdig?
    Venlig hilsen, Lasse Nielsen.

    SvarSlet
  2. Hej Lasse Nielsen
    Ja selvfølgelig er der det.. jeg ligget et oplæg ud på min blog når den er færdig rettet og så vil der være oplysningen om hvordan du kan komme til at læse den :)

    SvarSlet