fredag den 5. oktober 2012

Reto Kanp Øreringe

Jeg havde bestil nogle ørestikker hjem fordi jeg gerne ville lidt i gang med mit håndarbejde igen. og jeg gik sådan og tænkte lidt af jeg gider altså ikke vente op i mod 4 uger på af mine perler / sten kom hjem til øreringene så jeg gjorde jeg det gik i mormors store knappe samling og lavet Reto Knap Øreringe. og jeg må da sige jeg syndes selv de er blevet smadre smarte og vis jeg stadig havde huller i ørerne så gik jeg da også med dem.
Jeg har forsøgt af sætte dem til salg inden på ind til vider to Facebook grupper men der har ikke vist interesse for dem selv om jeg har sat prisen så lavt som til 10 kr. pr. par. men alså det er jo købt for af jeg kan lave lidt håndarbejde ikke til vider salg men på den anden siden det vil være lidt surt bare af havde det liggende men på den anden side det kan jo bruge til fødselsdagsgaver og så vider.. vil smadre gerne vise dem til mine søskende så tro jeg tage dem med op til mine forældre. de kom hjem her for omkring en time siden så sider og overvejer om jeg skulle køre en tur der op for af hilse på pigerne har eneligt savnet dem den her gang.  det er lidt sjov med det for nogle gange har jeg ikke lagt mærke til af de mangler og nogle gange har jeg savnet dem vild meget men det er vel sådan det skal være med søskende eller hvad!? jeg kan da ikke sige andet end øreringene fald okay i god smag hos mor hun har allerede bestil to par af dem så der er da nogle der kan lide dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar