fredag den 12. oktober 2012

Fuld Fart Film Anbefalinger

jeg har bare set film og atter film for øjeblikket mest af alt fordi jeg keder mig og mit humør har været noget lort.  har haft været rigtig sur og tvær for øjeblikket og jeg ved ikke rigtig lige hvordan jeg skal vende det så har bare sat mig til af se film for at undgå af skulle snakke med nogen om mit humør, det gør det bare være af være i nærheden af mormor fordi jeg havde hendes atityde og hende holdning til ting.
lige for tiden kan jeg hælder ikke slappe af med Susie mere. hun stresser total op over mormor går og vasker ned og skal til af male. det er virkelig surt.. det eneste jeg enelig virkelig griner af eller med er filmene. ellers ikke rigtig noget..
Jeg ved ikke hvad fanden jeg skal skrive for øjeblikket der er ikke så meget af skrive om eller skrive for. så det bliver et kort indlæg denne gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar