mandag den 1. oktober 2012

Lørdag/Søndag eller er det Mandag??

Uhh.. dagene syndes af løbe fra mig lige for øjeblikket.. har dog fået solgt en del af mine ting her de sidste par dage.. det er nu sjov hvor god Facebook er af sælge ting på. har snart fået solgt alle mine dvder og sæsoner som jeg havde til salg. så har jeg også fået solgt de fleste bøger og andre små ting.

I lørdags fik jeg endelig det hylster til min mobil som jeg havde glædet mig til i næsten en måned og det ser bare skide fedt ud når jeg så har det lyserøde beskyttelse på og så mine græs grønne høretelefoner i min mobil.. der er lige sat fut på farverne <3
Skal passe min dejlige Cille fra i dag af.. for mor og far tage ind til faster og ungerne før de skal af sted på tirsdag. det betyder bare jeg skal passe Cille i nogle ekstra dage vis det også tage der ind forbi når de kommer hjem fra deres krydstogt til Oslo. ikke af jeg har det mindre i mod det.. det er lige frem det omvendte.. jo flere dage jo bedre..
Susie er begyndt af gå mig på naverne når jeg tage hende med op. hun ligger og halser af hvad jeg syndes er rigtig provokerende og irriterende så lige for øjeblikket er det ikke så tit jeg tage hende med op. hun gjorde det også meget i starten men så stoppet hun med det.. af hun så er begyndt på det igen irritere mig rimeligt meget..

Har også lige set Sæson præmiere af CSI:NY og jeg må da sige af de efterhånden har lagt og ligger op til Mac snart ikke er der mere.. for producerens skyldt håber jeg ikke af de fjerner Mac, Don, Danny, Lindyes eller Sid. det er 100%  de bedste personer der er i CSI:NY og det er dem der giver mig lyst til af blive ved med af se med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar