søndag den 7. oktober 2012

Henriette 40 år

fra venstre; Mormor og Christina, Henriette, Onkel og Neja.
Min Onkels (han er enelig min morbror men er altid blevet kaldt onkel) forlovet fyldt 40 år i dag og det blev da fejret på sin vis :0) dagen blev fejret med kage og en rigtig hyggelig dag med børn og familie. Jeg havde bagt en rigtig dejlig Banan og chokolade kage, overtrukket med Mabou chokolade, vild meget krymmel og flødeskum. og den gik rent ind i stedet for en kedelig lagkage man ellers altid får. Jeg gav Henri (Henriette) en flot sølv halskæde med blå blomster og sten på med machete øreringe. den blev hun rigtig glad for. så havde hun eller fået parfume af Onkel og børene. nogle rigtig gode nogle.. planen var af jeg bare skulle være det nogle få timer og så ellers hjem igen men det endte med af jeg spise med og var der faktisk fra klokken den var 15 til næsten 20 om aften.
Det var vild hyggeligt og jeg blev da godt nok træt men det er jo kun et godt tegn :0)
Vi havde Louise (min mindste lillesøster) med der over og det var super hun er hjemme på weekends og tage ikke så tit der over men vi kunne få lokket hende med når Henri nu engang havde fødselsdag Trine (min ældste lillesøster) har jeg helt opgivet af få med over til dem. siden der var en støre familie fejte mellem os har hun ikke ville i nærheden af min Onkel eller Henri. jeg syndes det er lidt irriterende fordi jeg stod midt i fejden over alle 3 partene og jeg kunne se både fejl og mangler hos alle sammen og det er lidt som om af vær part så båd fra sine egene fejl og eller hakket på den svageste hos de andre. det var absolut ikke sjovt.. men nok om det.. det kan i altid læse om en anden gang lige nu vil jeg bare sige 100 gange Tillykke til Henriette med de 40 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar