fredag den 1. november 2013

Takser undervejs

Har hele to tasker undervejs lige for øjeblikket :0)


De træ tasker kommer til af være i 3 forskellige størrelser..

-Taske til min 16" bærbar ud af Wendy blade.. er sat på 'pause' da jeg pt mangler wendy blade..
-lille pung, med lynlås, mangler at blive syet sammen.. og overvejer som der skal endnu en blå ring på eller ej. 
-grøn 30x20 taske med kraftig neon lynlås på. har klippet lapper til den i dag.. så nu skal der snart tape på den og så skal den gøres færdig..

det er ind til vider de projekter der er sat i gang, tasken til min bærbar kommer jeg dog nok ikke nogle vejende med før jeg finder en eller anden der sælger gamle brugt wendy blade, det er ret surt for jeg syndes den kommer til at se ret fed ud..  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar