fredag den 1. november 2013

Candy Wrappers

En færdig Candy Wrapper
Er gået helt i selvsving med de her Candy Wrappers (også kaldt flettet pung på dansk), og i det vi fik penge her i går, så skulle mit 'kit' lige opgraderes så jeg kan nå at lave så mange som muligt til vores julemarked og dvs vinter markeder i det nye år..

Masser af ruller der venter på at laves om til lapper.









Lige et lille udsnit af de papir jeg har der venter på at laves om til lapper, kan dog sige at allerede nu er de 4 grønne ruller med cirkler lavet til lapper samt den ene med blomster og striber.. det tage ikke langtid for mig at forvandle en rulle til lapper i 8x17 cm som er den bedste størrelse at arbejde med efter min mening.



Alle de indkøbte ruller fra torsdag af. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar